Oferta

 

 

Pracujemy z najlepszymi. Realizujemy projekty dla dużych, wymagających marek. Na swoim koncie mamy tysiące ciekawych projektów. Do każdego z nich podchodzimy z pasją i zaangażowaniem. Każdy to nowe doświadczenie i rozwój. Śledzimy trendy w designie, stosowanych materiałach i technologiach. Wszystkie te nurty staramy się ambitnie łączyć, dzięki temu realizacje GRT są innowacyjne i świeże. Grono naszych Kontrahentów to w przeważającej mierze stałe, wieloletnie współprace. Największą dla nas radością i dumą jest fakt, że nasi Klienci nas polecają. Wiemy, że takiego zaufania nie można zawieść.
Lubimy naszych Klientów, a oni lubią nas. Z pasją i zaangażowaniem pracujemy na tę sympatię.

 

 

 

 

 

Store in store

Wyraźnie wyróżniona w przestrzeni sklepu ekspozycja danej marki. Wykonana w dopasowaniu do wymogów przestrzennych i rodzaju eksponowanych produktów.  Realizowana z różnych, najczęściej łączonych materiałów. Wyspa, zabudowa ściany, specjalne meble ekspozycyjne. Celem jest wyróżnienie, promocja marki i produktów.

 

 

Użyte materiały są starannie dobrane, wykańczane w specjalny sposób, podświetlane, lakierowane i dopracowane w najmniejszym detalu. Stanowią opozycję, kontrę do systemowych, standardowych mebli stosowanych w sklepach.

 

 

 

 

 

Wizualizacje kategorii

Wyróżnienia kategorii to określenie na użycie środków i materiałów oznakowania w przestrzeni komercyjnej o charakterze marketingowym mające na celu zwrócenie uwagi na markę, linię produktów bądź konkretny produkt. Stosowane w alejkach sklepowych, lub na tzw. końcówkach. Wyróżnienie budowane jest poprzez użycie odpowiedniej kolorystyki brandu, elementów graficznych z brand booka bez użycia samego logotypu lub bezpośrednio przy użyciu logotypu marki. Materiały wyróżnienia kategorii realizowane są z różnych tworzyw z wykorzystaniem przestrzeni oferowanej przez sklep. Często dodatkowo stosowanie jest oświetlenia LED. Wiele projektów uwzględnia możliwość wymiany komunikatu w przyłości.

Topery z grafiką i komunikatem marketingowym często zrealizowane są w formie szafek stockowych dzięki czemu możliwe jest ergonomiczne magazynowanie produktów. Istotnymi środkami wyróżniającymi produkt lub linię produktów w alejce sklepowej są materiały POS, takie jak:  shelfstoper, woblery, hangery, różnego rodzaju podajniki, specjalne cenówki czy naklejki podłogowe.

 

 

 

Stoiska targowe i eventy

Wzmacnianie wizerunku marki realizowane jest także poprzez obecność na targach branżowych. Zabudowa targowe jest ważną wizytówką firmy. W przypadku takich realizacji staranność wykończenia i dobór materiałów pełni wyjątkowo ważną rolę. Zaraz obok projektu, który ma na celu budowanie wizerunki firmy i wyróżnienie na tle innych firm i konkurencyjnych marek. Oceniany jest w kontakcie bezpośrednim. Stoiska targowe pełnią różnorakie funkcje. Komunikują o ofercie firmy, stanowią platformę wymiany, dyskusji o firmie. Często są miejscem podpisywania kontraktów handlowych.  uwagi klienta, buduje wizerunek firmy. Czasem skierowany jest wyłącznie do wewnątrz organizacji lub branży bez udziału konsumentów.
 

Oznakowanie eventów obejmuje przygotowanie różnych materiałów: dekorację ścian, wyróżnienie przestrzeni eventu i realizację różnych materiałów niezbędnych do efektywnego oznaczenie wydarzenia i realizacji funkcji założonych w scenariuszu imprezy. Materiały dobrane są pod kątem charakteru wydarzenia, docelowej grupy a także czasu jego trwania. Event ma na celu wywołanie zainteresowania, zaangażowanie uwagi klienta, buduje wizerunek firmy. Czasem skierowany jest wyłącznie do wewnątrz organizacji lub branży bez udziału konsumentów. 

 

 

 

Sprzęt marketingowy i materiały POS

Materiały POS to szeroka gama produktów obejmująca ekspozytory produktowe, displaye, standy, degustatory, podajniki grawitacyjne. Wachlarz możliwych do wykorzystania materiałów jest bardzo dużo.

Ten rodzaj ekspozycji wyróżnia produkt w przestrzeni sprzedaży i ma duży wpływ na decyzje zakupowe.

 

 

 

Shop fitting

Budowanie przestrzeni i atmosfery w miejscu sprzedaży  to także ważny czynnik wpływający na decyzje zakupowe klienta. Klimat wnętrza tworzony jest poprzez użycie odpowiednich materiałów, światła i grafiki. Kluczowy jest design. Przestrzeń pełni funkcje nie tylko użytkowe, ma budować przyjazną, inspirującą atmosferę. To wymagające projekty. 

 

Trzeba być o krok do przodu, szukać nowatorskich rozwiązań, technologicznych i materiałowych nowości. W tej dziedzinie realizujemy najodważniejsze pomysły. Shop Fitting to także materiały wewnętrznego oznakowania takie jak: kasetony, materiały graficzne. Wszystko co tworzy wnętrze i buduje wizerunek marki.  
 
 

 

 

 

Outdoor branding

Zewnętrzne oznakowanie miejsca sprzedaży, lokalu usługowego, restauracji i wszelakich punktów o charakterze komercyjnym jest podstawą rozpoznawalności w przestrzeni miejskiej. Komunikuje obecność marki także w alejkach galerii handlowych. To ważny projekt dla całej identyfikacji wizualnej firmy. Materiały te muszą wpisywać się w politykę zagospodarowania przestrzennego.

Kasetony, neony, szyldy, tablice, witacze, pylony, blendy świetlne.